Art Fusion

Sklep

Polityka prywatności

Polityka prywatności sklepu internetowego artfusion.pl

  1. Polityka prywatności określa zasady dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników i klientów sklepu internetowego Artfusion.pl, w tym zasad stosowania plików cookies.
  2. Polityka prywatności sklepu ma charakter informacyjny i jest udostępniana dla celów informacyjnych.
  3. Administratorem danych osobowych użytkowników sklepu jest INFINEA Tomasz Szczerowski, wpisany w w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej, posiadający adres siedziby oraz adres do korespondencji: Opawska 66/5 47-400 Racibórz, NIP: 6391936446, REGON: 243004030, adres poczty elektronicznej: artfusion@artfusion.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 784 116 297. Administratorem jest również Usługodawcą i Sprzedawcą sklepu internetowego Artfusion.pl.
  4. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Administrator dba o ochronę interesów osób, których dane dotyczą, zapewniając, że dane są przetwarzane zgodnie z prawem i wyłącznie w celach zdefiniowanych zgodnie z ustawami o ochronie danych osobowych oraz o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Dane osobowe są przechowywane w sposób umożliwiający identyfikację osób, których dotyczą, przez czas niezbędny do realizacji celów ich przetwarzania.
  6. Polityka prywatności sklepu określa działania podejmowane przez Administratora w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem sklepu internetowego Artfusion.pl oraz narzędzi i usług powiązanych ze sklepem internetowym, wykorzystywanych przez klientów do zakładania konta, składania zamówień i wykonywania innych czynności w ramach sklepu internetowego.
  7. Klient korzystający z usług i narzędzi dostępnych w sklepie internetowym potwierdza zapoznanie się z postanowieniami Polityki Prywatności i Regulaminu sklepu internetowego oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z zasadami określonymi w Polityce Prywatności i Regulaminie sklepu internetowego.

§ 2 Gromadzenie, pozyskiwanie, zakres i cel zbierania danych osobowych

  1. Administrator zbiera informacje o użytkownikach przez gromadzenie logów serwera za pośrednictwem operatora hostingowego.
  2. Logi serwera służą jedynie do administrowania Serwisem i są dostępne tylko dla osób upoważnionych do administrowania serwerem.
  3. W celu rejestracji w Sklepie internetowym i założenia Konta, Klienci mogą zostać poproszeni o podanie niezbędnych danych, w tym adresu e-mail, loginu i hasła.
  4. Administrator może przechowywać informacje, takie jak dane osobowe, które są niezbędne do umożliwienia kontaktu z Klientem lub związane z płatnościami.
  5. W celu obsługi klienta, Administrator może gromadzić dane osobowe Klientów i potencjalnych Klientów, które są potrzebne do udzielenia odpowiedzi na ich pytania i zrealizowania ich żądań kontaktując się z Administratorem.
  6. W celu prawidłowej realizacji usług świadczonych w Sklepie internetowym, Administrator przetwarza dane osobowe Klientów i jest uprawniony do wykorzystywania zgromadzonych danych w następujących celach: a) złożenia zamówienia w Sklepie internetowym, b) zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, c) bezpośredniego marketingu własnych produktów lub usług, d) zapewnienia pełnej obsługi Użytkownika, w tym zakładania i zarządzania kontem/kontami Użytkownika, rozwiązywania problemów technicznych i udostępniania odpowiednich funkcji, e) dostosowywania oferty i doświadczeń Użytkownika, w tym reklam, we właściwościach Sklepu, f) monitorowania aktywności Użytkowników, g) kontaktowania się z Użytkownikami w celach związanych ze świadczeniem usług, obsługą Użytkowników, działaniami marketingowymi i reklamowymi, h) przeprowadzania badań i analiz w celu poprawy działania usług, i) egzekwowania przestrzegania Regulaminu Sklepu internetowego, j) oceny niektórych czynników osobowych Klienta.
  7. Administrator ma prawo przechowywania zgromadzonych i śledzonych danych osobowych Klientów wyłącznie w celach realizacji powyższych celów.
  8. Administrator zastrzega sobie prawo do filtrowania i blokowania wiadomości przesyłanych poprzez wewnętrzny system wiadomości, w szczególności jeśli mają charakter spamu, zawierają treści niedozwolone lub zagrażają bezpieczeństwu użytkowników Sklepu internetowego.
  9. W przypadku korzystania ze Sklepu internetowego, Administrator ma prawo automatycznie pozyskiwać i rejestrować dane przekazywane na serwer przez przeglądarki internetowe lub urządzenia Klientów, takie jak adres IP, parametry oprogramowania i sprzętu, przeglądane strony, numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego oraz inne informacje dotyczące urządzeń i korzystania z systemów.
  10. Administrator gromadzi, przetwarza i przechowuje dane Klientów, w tym adres e-mail, imię i nazwisko, nazwę firmy (jeśli dotyczy), NIP (jeśli dotyczy), adres dostawy, adres zamieszkania/siedziby oraz numer telefonu.
  11. Klient może dobrowolnie podać powyższe dane, ale ich podanie może być konieczne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub Umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie Internetowym. Zakres wymaganych danych jest określony na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie.
  12. Administrator może powierzać dane osobowe Klientów wybranym przewoźnikom lub pośrednikom realizującym przesyłki na zlecenie Administratora, oraz podmiotom obsługującym płatności elektroniczne w Sklepie Internetowym.
  13. Administrator może udostępniać dane zanonimizowane partnerom Sklepu internetowego w celu poprawy jakości i efektywności usług, a także w celu dokonania rozpoznania atrakcyjności reklam i usług dla Klientów oraz udziału w badaniach naukowych.
  14. Administrator zobowiązuje się do zachowania poufności i ochrony zebranych danych osobowych przed ich udostępnieniem osobom trzecim, z wyjątkiem sytuacji, w których zostanie to wymagane przez prawo.
  15. Administrator zapewnia Klientom realizację ich praw związanych z ochroną danych osobowych, w tym prawa dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
  16. Wszelkie kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych w Sklepie internetowym uregulowane są w Polityce prywatności, dostępnej na stronie internetowej Sklepu.

§ 3 Polityka cookies i dane eksploatacyjne

  1. Administrator zbiera automatycznie informacje zawarte w plikach cookies w celu gromadzenia danych dotyczących korzystania z Sklepu internetowego przez Klienta. Pliki cookies to małe fragmenty tekstu, które są wysyłane przez witrynę internetową do przeglądarki Użytkownika, a następnie przeglądarka zwraca je przy kolejnych wejściach na stronę. Są one używane przede wszystkim do utrzymywania sesji, np. poprzez generowanie i przesyłanie tymczasowego identyfikatora po zalogowaniu.

  2. Administrator wykorzystuje pliki cookies „sesyjne”, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta do momentu wylogowania się z serwisu, zamknięcia witryny lub wyłączenia przeglądarki internetowej oraz pliki cookies „stałe”, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Klienta.

  3. W ramach Sklepu internetowego Administrator stosuje różne rodzaje plików cookies, w tym „niezbędne” pliki cookies, które umożliwiają korzystanie z usług dostępnych w Sklepie internetowym, pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, „wydajnościowe” pliki cookies, które zbierają informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej Sklepu internetowego przez Użytkowników, „reklamowe” pliki cookies, które umożliwiają dostarczanie treści reklamowych bardziej dostosowanych do zainteresowań Użytkowników, oraz „funkcjonalne” pliki cookies, które umożliwiają „zapamiętanie” wybranych przez Użytkowników ustawień i dostosowanie Sklepu internetowego do ich potrzeb.

  4. Administrator usługi wykorzystuje także pliki cookies zewnętrzne w celu zbierania ogólnych i anonimowych danych statystycznych za pomocą narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, przy czym administratorem cookies jest Google Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych.

  5. Administrator automatycznie zbiera informacje o korzystaniu z Sklepu internetowego za pomocą plików cookies. Są to małe fragmenty tekstu wysyłane przez serwis internetowy do przeglądarki użytkownika, które przeglądarka wysyła z powrotem przy kolejnych wejściach na stronę. Pliki te są wykorzystywane przede wszystkim do utrzymywania sesji po zalogowaniu.

  6. Pliki cookies wykorzystywane przez Administratora mogą być „sesyjne”, tj. przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta tylko do czasu jego wylogowania lub wyłączenia przeglądarki, lub „stałe”, przechowywane przez dłuższy czas.

  7. Administrator wykorzystuje różne rodzaje plików cookies, w tym „niezbędne” do korzystania z usług w Sklepie internetowym, „wydajnościowe” do pozyskiwania informacji o korzystaniu ze strony przez Użytkowników, „reklamowe” umożliwiające dostarczanie treści reklamowych dostosowanych do zainteresowań klientów oraz „funkcjonalne” umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Klientów ustawień i dostosowanie Sklepu do ich potrzeb.

  8. Administrator korzysta z zewnętrznych plików cookies, np. Google Analytics, aby pozyskać anonimowe dane statystyczne o korzystaniu ze Sklepu internetowego.

  9. Pliki cookies pozwalają na optymalizację Sklepu internetowego dla potrzeb Klientów, a także na utrzymanie sesji po opuszczeniu strony. Klienci mogą w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, jednakże ich blokowanie może uniemożliwić korzystanie z usług Sklepu internetowego.

  10. Administrator umożliwia podmiotom zewnętrznym gromadzenie informacji za pomocą plików cookies bezpośrednio na stronie Sklepu internetowego. Dane te są regulowane przez polityki prywatności tych podmiotów.

  11. Niektóre podmioty zewnętrzne umożliwiają Klientom wycofanie zgody na gromadzenie i wykorzystywanie danych na potrzeby reklam bazujących na ich aktywności. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie www.youronlinechoices.com.

§ 4 Prawa i obowiązki Administratora i Użytkowników

  1. Użytkownik ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania i usunięcia. Aby skorzystać z tych praw, należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail podanego na stronie Sklepu internetowego lub w inny sposób określony przez Administratora.
  2. Użytkownik ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych przez Administratora oraz prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. Aby skorzystać z tych praw, należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail podanego na stronie Sklepu internetowego lub w inny sposób określony przez Administratora.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności Sklepu internetowego. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej Sklepu internetowego i wchodzą w życie od daty ich publikacji.
  4. Klient/użytkownik ma prawo w każdym czasie dostępu do swoich danych osobowych, gromadzonych przez Administratora. Obejmuje to możliwość weryfikacji, modyfikacji, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania, przeniesienia danych, zaprzestania przetwarzania danych osobowych Klienta, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w określonym celu, jeśli Klient wyraził taką zgodę wcześniej, oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Klient/użytkownik ma te prawa bez konieczności podawania przyczyny.
  5. Klient/użytkownik, akceptując zaproponowane przez Administratora oświadczenia zawarte w interaktywnych formularzach dostępnych na stronie internetowej Sklepu, m.in. formularzu rejestracyjnym, formularzu kontaktowym, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów realizacji usług.
  6. Klient/użytkownik, akceptując oświadczenia nieobowiązkowe zaproponowane w formularzach, może wyrazić zgodę na dodatkowe cele przetwarzania jego danych osobowych.
  7. Klienci, którzy zarejestrowali się w Sklepie internetowym, mają prawo do wglądu, edycji i usuwania podanych przez siebie danych. Klient zapewnia, że podawane lub publikowane przez niego dane w Sklepie internetowym są poprawne.
  8. Dobrowolnie udzielone zgody na otrzymywanie informacji handlowej mogą być w każdej chwili cofnięte na wniosek Klienta/użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej. W terminie do 48 godzin od otrzymania oświadczenia o cofnięciu zgody, Administrator usuwa dane Klienta/użytkownika z bazy kontaktów, służącej do przekazywania informacji handlowych drogą elektroniczną.
  9. Klient ma prawo do realizacji swoich praw w każdym czasie, poprzez przesłanie stosownego oświadczenia woli na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  10. Należy pamiętać, że usunięcie danych osobowych lub zaprzestanie ich przetwarzania przez Administratora może skutkować brakiem możliwości realizacji usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu internetowego lub ograniczeniem możliwości korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego.

Zmiany polityki prywatności

  1. Sklep internetowy może w przyszłości wprowadzać zmiany w swojej ofercie, co może wymagać zmian w Polityce Prywatności.
  2. Nowe wersje Polityki Prywatności będą publikowane na stronie internetowej Sklepu wraz z odpowiednim komunikatem.
  3. Każda zmiana Polityki Prywatności będzie obowiązywała od dnia opublikowania na stronie Sklepu i będzie wyraźnie oznaczona przez okres jednego miesiąca. W przypadku pytań dotyczących Polityki Prywatności, prosimy o kontakt z Administratorem za pomocą adresu e-mail podanego na stronie Sklepu.